راسا بلاگ

راسا بلاگ

مزایای دورکاری چیست؟

مزایای دورکاری چیست؟

با دورکاری می‌توانید در هر مکان دلخواهی از خانه گرفته تا کافی‌شاپ و حتی فضای کار اشتراکی، از راه دور و با استفاده از زیرساخت دورکاری، به کار معمول روزانه خود مشغول شوید. اجرای دورکاری در یک سازمان نیازمند استفاده از تکنولوژی اطلاعات و ارتباط شبکه است که مزایای دورکاری برای یک سازمان ارزش تهیه زیرساخت دورکاری را دارد. ازجمله مزیت های دورکاری می توان به ساده و سریع شدن امور، انعطاف زمانی و مکانی کار برای پرسنل و صرفه جویی در مصارف و مخارج سازمان اشاره داشت.


خدمات شبکه در اصفهان

شرکت راسا، شرکت تخصصی خدمات شبکه در اصفهان

شرکت رایانه سپید اسپادانا (راسا)، ارائه‌دهنده انواع خدمات شبکه در اصفهان و خدمات نرم‌افزار و برنامه نویسی در اصفهان می‌باشد. از جمله خدمات راسا، تعمیر و نگهداری شبکه در اصفهان، اجرا و راه اندازی شبکه در اصفهان، قراردادهای پشتیبانی و نگهداری شبکه در اصفهان، فروش سرور استوک در اصفهان، نصب و راه اندازی سرورهای hp در اصفهان، اجرای کامل خدمات ویپ (voip) در اصفهان، فروش و راه اندازی آنتی ویروس تحت شبکه در اصفهان مخصوص سازمان‌ها و شرکتها و آماده عقد قرارداد پشتیبانی و نگهداری شبکه با کلیه شرکتها و سازمانهای استان اصفهان می‌باشد. همچنین شرکت راسا درخصوص اجرا و راه اندازی زیرساخت‌های دورکاری و تحت وب سازمانی انواع نرم‌افزارهای ویندوزی مانند تحت وب کردن برنامه حسابداری، انبار و ... افتخار همکاری با شرکتها را دارد. رایانه سپید اسپادانا، بعنوان تخصصی ترین شرکت شبکه در اصفهان، با تیم مجرب کارشناسان شبکه و نرم افزار، به ارائه مشاوره و آموزش شبکه در اصفهان و تهران فعالیت گسترده دارد. جهت دریافت مشاوره در امور شبکه، بازدید شبکه و رفع اشکالات شبکه کامپیوتری سازمان خود، با متخصصات شرکت راسا تماس بگیرید.


معرفی معماری شبکه های کامپیوتری

معرفی معماری شبکه های کامپیوتری

ساختار معماری شبکه، یک نقشه یا چارچوبی است که ساختار و طراحی یک شبکه را به تصویر می‌کشد و نحوه اتصال و ارتباط میان دستگاه‌ها و منابع را مشخص می‌سازد. این معماری شامل اجزا گوناگونی از شبکه می‌شود، از جمله سرورها، کلاینت‌ها، سوئیچ‌ها، روترها، فایروال‌ها و دیگر اجزا، و نحوه‌ی ارتباط بین این اجزا را تعیین می‌کند.