راسا | پشتیبانی شبکه در اصفهان | پشتیبانی شبکه | قیمت پشتیبانی شبکه در اصفهان

پشتیبانی شبکه

‌ پشتیبانی شبکه شامل تعمیر و نگهداری شبکه به دو بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقسیم می گردد. امروزه بدلیل اهمیت اطلاعات دیجیتال در کلیه سازمان ها، امنیت شبکه و نگه داری مناسب از اطلاعات هر سازمان که حکم با ارزش ترین دارایی سازمان را نیز دارند، از درجه حساسیت بالایی برخوردار است. لذا وجود پشتیبانی شبکه در هر مجموعه و سازمانی لازم و ضروری است. عدم وجود پشتیبانی شبکه در یک سازمان می تواند منجر به اتفاقات جبران ناپذیری برای آن سازمان گردد و ضرر و زیان فراوانی را وارد نماید. به همین دلیل لازم است تمامی شبکه‌های کامپیوتری در کمترین زمان از خدمات پشتیبانی بهره‌مند شوند. پشتیبانی شبکه امری تخصصی و حائز اهمیت است که لازم است در این خصوص از افراد متخصص شبکه و باتجربه ای که دارای دانش کافی می باشند بهره گرفت. شرکت رایانه سپید اسپادانا (راسا) با بهره‌مندی از تیم مهندسی متخصص و حرفه ای خود آماده ارائه خدمات پشتیبانی شبکه و مشاوره تخصصی شبکه در استان اصفهان و سایر استان‌ها به کلیه مجموعه ها، سازمان ها، شرکت ها و کارخانجات خصوصی و دولتی می باشد. تیم فنی شرکت راسا داری ویژگی‌های منحصر به فردی است که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌شود:

چـرا راسا ؟


خدمات پشتیبانی شبکه راسا
  • بهره مندی از نیروهای متخصص، باتجربه و متعهد که علاوه بر داشتن مدارک آکادمیک و تسلط بر وظایف خود، نسبت به برطرف نمودن نیازها و مشکلات مشتریان متعهد می باشند، بزرگترین مزیت راسا است.
  • شرکت راسا در راستای تأمین و نگه داشت امنیت شبکه هر سازمان براساس شرایط آن سازمان از مناسب‌ترین و به صرفه‌ترین راه کار‌ها استفاده می‌نماید.
  • باتوجه به سرعت تغییرات و پیشرفت تکنولوژی و کامپیوتر، همواره بروزرسانی دانش و تخصص کارشناسان از اولویت های شرکت راسا می باشد.
  • حس تعهد و مسئولیت پذیری بالا
  • ارائه مستندات اطلاعاتی شبکه براساس نیاز کارفرما
  • ارائه خدمات پشتیبانی شبکه در هر زمان به مشتریان
  • ارائه خدمات پشتیبانی شبکه بصورت غیر حضوری (ریموتی) و حضوری
  • انجام بازدیدهای دوره‌ای توسط کارشناسان راسا
  • عقد قرارداد پشتیبانی شبکه با مشتریان براساس نیاز سازمان آنان
  • ارائه خدمات مشاوره شبکه و ارائه راهکار بهبود و بهینه سازی شبکه به مشتریان
  • بررسی مداوم رضایت مشتریان توسط تیم بازرسی راسا

خدمات پشتیبانی شبکه در اصفهان


پیشنهاد ما به شرکت‌ها و سازمان‌های استان اصفهان اینست که ابتدا براساس شرایط سازمان خود نیازسنجی اولیه به خدمات شبکه در اصفهان را بنمایند، سپس براساس اندازه سازمان و تجهیزات شبکه بکار رفته در شبکه شان، تعرفه پشتیبانی شبکه در اصفهان را دریافت نمایند. شرکت‌ها لازم است نسبت به هزینه تجهیزات شبکه خود، کیفیت زیرساخت شبکه و میزان خسارت وارده به سیستم به هنگام قطعی یا خرابی شبکه، توجه داشته باشند. بمنظور تعیین هزینه و قیمت پشتیبانی شبکه در اصفهان لازم است عوامل تاثیرگذار بر نرخ خدمات شبکه مورد بررسی قرار گیرند. : از جمله این عوامل تاثیرگذار بر هزینه پشتیانی شبکه در اصفهان می توان موارد زیر را نام برد

  • نوع خدمات درخواستی از شرکت ارائه دهنده خدمات پشتیبانی
  • دریافت خدمات پشتیبانی شبکه بصورت حضوری یا غیرحضوری
  • تعداد دفعات بازدید کارشناسان
  • انواع و تعداد تجهیزات شبکه موجود در محل مشتری
  • و ...

عوامل تأثیرگذار بر قیمت خدمات پشتیبانی شبکه در اصفهان

قیمت خدمات پشتیبانی شبکه در اصفهان
  • نوع و تعداد تجهیزات موجود در شبکه

    تجهیزات موجود در هر شبکه و تعداد آنها تاثیر زیادی بر قیمت‌گذاری خدمات پشتیبانی دارد. تعداد تجهیزات شبکه هرچه بیشتر باشند، کارشناسان شبکه زمان بیشتری صرف نگهداری و رفع عیب این تجهیزات خواهند نمود لذا هزینه پشیبانی از چنین شبکه ای بالاتر میرود.
  • پیچیدگی سخت‌افزاری شبکه​

    هرچه سخت افزارهای تشکیل دهنده شبکه پیشرفته تر و پیچیده تر باشند، مدیریت و نگهداری و همچنین رفع عیب از آنها دشوارتر و پرهزینه تر خواهد بود.
  • نرم افزارهای بکار رفته در شبکه

    نوع سرویس‌ها و نرم افزارهای به کار رفته در شبکه بر هزینه پشتیبانی اثر مستقیم دارد. به عنوان مثال، هزینه پشتیبانی هر یک از نرم افزارهای DHCP، فایروال‌‌های نرم افزاری، اکتیودایرکتوری، هزینه مجازی‌سازی سرور، سرویس‌های مانیتورینگ، کلاینت و … می‌تواند بر هزینه پشتیبانی کل شبکه تأثیرگذار باشند.

خدمات پشتیبانی شبکه در اصفهان با شرکت راسا

پشتیبانی شبکه در اصفهان با شرکت راسا
  • پشتیبانی حضوری یا غیرحضوری (ریموتی) از شبکه
  • عقد قرارداد پشتیبانی شبکه براساس نیاز کارفرما
  • بازدید دوره‌ای از مراکز مشتری
  • تأمین امنیت شبکه کارفرما
  • بک آپ گیری از اطلاعات
  • رفع عیب و نگهداری از سرویس های نرم افزاری موجود در شبکه مشتری
  • رفع عیب و نگهداری از تجهیزات شبکه کارفرما
  • آپدیت‌های نرم‌افزاری و تعویض‌های سخت افزاری